ΌΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

  1. Για να προκύψει μια κράτηση, ο ενδιαφερόμενος οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους παρακάτω όρους και τις προϋποθέσεις τους οποίους και αποδέχεται συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο πριν την ολοκλήρωση της κράτησης.
  2. Σε τηλεφωνικές κρατήσεις θεωρείτε ότι ο πελάτη γνωρίζει και συναίνει σε αυτούς τους όρους και στης προϋποθέσεις.
  3. Οι παρακάτω όροι μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Οι πελάτες μπορεί να ενημερώνονται για τυχόν αλλαγές μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  4. Προσωπικά στοιχεία όπως:  Όνομα, Επώνυμο πελάτη, Αριθμός Πτήσης, Ώρα Άφιξης, Τηλέφωνο Επικοινωνίας του Πελάτη, Προορισμό (Ξενοδοχείο- Σπίτι) καθώς και ένα τηλέφωνο Επικοινωνίας Προορισμού, είναι απαραίτητα για να θεωρηθεί μία κράτηση επιβεβαιωμένη. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει όλα τα στοιχεία της κράτησης ότι είναι σωστά και ότι ανταποκρίνονται στα προσυμφωνημένα. Οποιοδήποτε λάθος πρέπει να αναφέρεται σε μορφή email, τουλάχιστον δύο (2) ημέρες πριν πραγματοποιηθεί η μεταφορά του πελάτη.
  5. Σε κάθε επιτυχημένη κράτηση θα αποστέλλετε μία συμπληρωμένη ηλεκτρονική φόρμα με τα στοιχεία της κράτησης η οποία θα είναι απαραίτητη κατά την επιβίβαση του πελάτη στο Ταξί.
  6. Ο πελάτης θα μπορεί να πληρώνει την κράτηση με διάφορους τρόπους όπως:
  • Μετρητά
  • Paypal
  • Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα, Viva Payments

              Κράτηση η οποία έχει πληρωθεί με Paypal, ή Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα (Viva Payments) η οποία ακυρωθεί γίνετε κράτηση 5€ για έξοδα τραπέζης. Για πληρωμές Paypal και Credit card (Viva Payments) ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώνεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις της εκάστοτε εταιρείας πληρωμής.

  1. Οι τιμές του τιμοκαταλόγου μας είναι τελικές με όλες τις υπηρεσίες και τους φόρους.
  2. Για να μην χαθεί η προκαταβολή ή και το σύνολο της αξίας της διαδρομής ο πελάτης υποχρεούται να μας ενημερώσει τουλάχιστον 2 ημέρες πριν την προγραμματισμένη άφιξη – αναχώρηση για τυχών αλλαγή ή ακύρωση αυτής και μόνο μέσω email.
  3. Με την υπάρχουσα κράτηση δεσμευόμαστε ότι θα περιμένουμε τυχών καθυστερημένη πτήση (για οποιονδήποτε λόγο) έως μια (1) ώρα μετά την προσυμφωνημένη ώρα άφιξης. Πέρα της μίας (1) ώρας καθυστέρησης θα υπάρχει χρέωση 12€ ανά ώρα αναμονής της πτήσης. Δεν θα υπάρχει καμία έξτρα χρέωση εάν μας ενημερώσετε με email τουλάχιστον τρις (3) ώρες πριν την προσυμφωνημένη άφιξη για τυχών καθυστέρηση της πτήσης σας.
  4. Ο οδηγός της εταιρίας μας, θα βρίσκεται στο καθιερωμένο σημείο παραλαβής σας (Αφίξεις), κρατώντας ταμπέλα ή Tablet με το όνομα & επίθετο σας ή και με το λογότυπο της εταιρίας μας.
  5. Είμαστε στην διάθεσή σας να επικοινωνήσετε μαζί μας για κράτηση, ακύρωση, απορία ή οποιαδήποτε διευκρίνιση κι αν χρειαστείτε, στα email μας και με sms 365 ημέρες το χρόνο όλο το 24ωρο. Τηλεφωνικά είμαστε κοντά σας από 05:00 έως 00:00 καθημερινά.
  6. Προκειμένου να προσφέρουμε σωστά τις υπηρεσίες μας οφείλουμε να γνωρίζουμε, με την κράτηση της διαδρομής:
    • τον ακριβή αριθμό των επιβατών (ενηλίκων / παιδιών)
    • εάν χρειάζεστε παιδικά καθίσματα (ηλικίες παιδιών)
    • εάν επιθυμητέ να πληρώσετε τον οδηγό με πιστωτική κάρτα
    • τον ακριβή αριθμό και μέγεθος των αποσκευών
    • αν υπάρχει παιδικό καρότσι
    • αν υπάρχει ειδικός εξοπλισμός hobby
    • αν υπάρχει αναπηρικό όχημα.
  7. Τα οχήματα μας (Ταξί & mini Van) πληρούν όλες τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro V και πάνω (Ζώνες ασφαλείας, κλιματισμό κ.τ.λ.), είναι καινούρια μοντέλα (5ετίας) και τηρούν όλους τους κανόνες συντήρησης.
  8. Η εταιρία μπορεί αν το κρίνει απαραίτητο, να εξυπηρετήσει τους πελάτες τις με «Ταξί αντί mini Van» και το αντίστροφο αρκεί να καλύψει τις ανάγκες της μεταφοράς και χωρίς καμία έξτρα χρέωση του πελάτη.
  9. Οι οδηγοί μας είναι όλοι Έλληνες, πιστοποιημένοι επαγγελματίες οδηγοί με πολυετή εμπειρία στον τομέα του τουρισμού και ικανοί να σας προσφέρουν υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.
  10. Είμαστε υπεύθυνοι να εξυπηρετήσουμε, με όσο το δυνατών λιγότερη καθυστέρηση, τον πελάτη σε περίπτωση που προκύψει κάποιο ατύχημα ή βλάβη στο αυτοκίνητο κατά την διάρκεια της διαδρομής.
  11. Αλκοόλ, κάπνισμα , χρήση ναρκωτικών ουσιών κ.λ.π. απαγορεύεται αυστηρά εντός του οχήματος σύμφωνα με την νομοθεσία της χώρα μας. Σε περίπτωση που υποπέσει στην αντίληψη του οδηγού ότι οι πελάτες είναι υπό την επήρεια απαγορευμένων ουσιών (αλκοόλ, ναρκωτικών ουσιών κ.τ.λ.), ο οδηγός έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την μεταφορά αυτών.
  12. Όλες οι μεταφορές πραγματοποιούνται χωρίς στάσεις έκτος από ανωτέρα βία (ατυχήματος, βλάβης, έκτακτης ανάγκης του πελάτη κ.τ.λ.) ή ολιγόλεπτης στάσης σε mini market για είδη πρώτης ανάγκης.
  13. Υποχρέωση μας είναι η ασφαλή άνετη και έγκαιρη μεταφορά των πελατών μας. Παρόλα αυτά δεν φέρουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα ή καταστάσεις που είναι πέραν του ελέγχου μας, όπως:
  • Καθυστέρηση της κυκλοφορίας (αυτοκινητιστικό δυστύχημα κ.λπ.)
  • Απαγόρευση διέλευσης κυκλοφορίας για οποιοδήποτε λόγο
  • Ακραία καιρικά φαινόμενα
  • Βανδαλισμοί ή τρομοκρατικές επιθέσεις κ.τ.λ.

Με εκτίμηση “T.I.C TAXI