FAQ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Εάν η πτήση μου έχει καθυστέρηση θα επιβαρυνθώ με επιπλέον κόστος;

    Όχι αρκεί να υπάρχει ειδοποίηση μέχρι και 3 ώρες πριν την άφιξη σας (Όροι και Προϋποθέσεις  Π13).
  • Όταν φτάσω στο Αεροδρόμιο πως θα αναγνωρίσω τον οδηγό της εταιρίας που θα με περιμένει;

    Ο οδηγός θα βρίσκεται στο καθιερωμένο σημείο παραλαβής σας (Αφίξεις)  κρατώντας ταμπέλα ή Tablet με το όνομα & επίθετο σας ή και με το λογότυπο της εταιρίας μας.
  • Μπορούμε να καπνίζουμε κατά τη διάρκεια της μεταφοράς;

    Κατά την διάρκεια της μεταφοράς δεν επιτρέπεται το κάπνισμα όπως και τα οινοπνευματώδη ποτά κ.τ.λ καθώς αυτό δεν προβλέπεται από την νομοθεσία της χώρας μας (Όροι και Προϋποθέσεις  Π12).
  • Πως θα γίνει πληρωμή της διαδρομής μου;

    Η πληρωμή μπορεί να γίνει με PayPal και οποιαδήποτε πιστωτική/χρεωστική  κάρτα με τη ολοκλήρωση της κράτηση σας από το ιστοσελίδα ή με μετρητά και πιστωτική/χρεωστική στον οδηγό του οχήματος που σας μεταφέρει (Όροι και Προϋποθέσεις  Π3).
  • Πόση ώρα θα είναι η μετακίνηση μου;

    Ενδεικτικές τιμές της απόστασης και του χρόνου οδήγησης μεταξύ των σημείων μεταφοράς σας καθώς και οι τιμές μας, υπάρχουν στον τιμοκατάλογο της ιστοσελίδας.
  • Μέχρι πόσους επιβάτες μπορεί να μεταφέρει κάθε Ταξί και πόσες αποσκευές;

    Όλα τα Ταξί στην Χώρα μας μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 4 επιβάτες και για αποσκευές κατά προσέγγιση 4 μεσαίου μεγέθους (για παραπάνω αποσκευές παρακαλούμε να γίνεται κατόπιν συνεννοήσεως).  (Όροι και Προϋποθέσεις Π6 & Π7).
  • Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσω ένα Βαν;

    Όταν οι επιβάτες είναι από 5 έως 8 ή όταν ο όγκος των αποσκευών είναι πολύ μεγάλος. (Όροι και Προϋποθέσεις Π6 & Π7).
  • Υπάρχει δυνατότητα να υπάρχουν στο αυτοκίνητο παιδικά καθίσματα;

    Ναι μπορεί να ληφθεί μέριμνα για παιδικά καθίσματα σε όλους τους προορισμούς μας και κατόπιν συνεννοήσεως κατά την κράτηση σας.
  • Θα ήθελα να ακυρώσω την κράτηση μου θα υπάρχουν συνέπειες και πως θα γίνει αυτό ?

    Μπορείτε να κάνετε κάποια ακύρωση ή αλλαγή τις κράτησης σας μέχρι 48h  πριν την καθιερωμένη άφιξή σας και μόνο μέσο email. Κράτηση η οποία έχει πληρωθεί με Paypal, ή Credit Card (Viva Payments) η οποία ακυρωθεί γίνετε κράτηση 5€ για έξοδα τραπέζης. (Όροι και Προϋποθέσεις Π3 & Π4).
  • Η τιμές του τιμοκατάλογου περιλαμβάνουν όλες της χρεώσεις;

    Οι τιμές του τιμοκαταλόγου μας είναι τελικές με όλες τις υπηρεσίες και τους φόρους.
  • Μπορώ να κάνω κράτηση αν δεν έχω πιστωτική κάρτα;

    Μπορείτε να κάνετε κράτηση και χωρίς πιστωτική κάρτα.
  • Θέλω να αλλάξω την κράτησή μου. Πώς μπορώ να προχωρήσω;

    Μόνο μέσο email ενημερώνοντας μας για τις αλλαγές, μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας. (Όροι και Προϋποθέσεις Π13 & Π4).
  • Ένα από τα μέλη μας είναι άτομα με ειδικές ανάγκες και έχει αναπηρική καρέκλα. Μπορεί να μεταφερθεί με το ίδιο όχημα ?

    Εάν ο πελάτης με ειδικές ανάγκες μπορεί να αποχωριστεί το αναπηρικό αμαξίδιο και να επιβιβαστεί στο όχημα μας, έχουμε την δυνατότητα να τον μεταφέρουμε και τον ίδιο και το αναπηρικό μαξίδιο του (σαν αποσκευή) στον προορισμό του αρκεί να έχουμε ενημερωθεί κατά την κράτηση. (Όροι και προϋποθέσεις Π5)
  • Θα μπορούσατε να δώσετε τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης για επικοινωνία μαζί σας αν ο οδηγός δεν θα είναι στο αεροδρόμιο για την παραλαβή μας ?

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας οπότε το κρίνεται απαραίτητο, μέσω τηλεφώνου, sms ή email για οποιαδήποτε διευκρίνιση, πληροφορία ή αλλαγή στην κράτηση σας. (Όροι και Προϋποθέσεις Π9)
  • Έχω χάσει τις αποσκευές μου μπορείτε να τις συλλέξετε για μένα αργότερα ?

    Όλες οι αεροπορικές εταιρείες έχουν παράγοντες χειρισμού χαμένων αποσκευών Απευθυνθείτε σε αυτήν που ταξιδεύετε ώστε να σας την μεταφέρουν στο σημείο του προορισμού σας με κόστος δικό τους. Διαφορετικά βεβαίως και μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε κατόπιν συμφωνίας.